Ιουνίου 1, 2010

Ο γιόγκι πολεμιστής

Posted in ταινίες tagged στις 12:33 ΜΜ από elzin


https://i0.wp.com/www.teachwithmovies.org/set-up-the-sub/gandhi-and-crowd.jpg

7 πράγματα που δεν πρέπει να έχει κανείς:
πλούτο χωρίς κόπο
πολιτική χωρίς αρχές
απόλαυση χωρίς συναίσθημα
γνώση χωρίς χαρακτήρα
επιστήμη χωρίς ανθρωπιά
εμπόριο χωρίς ήθος
Ίσως είναι ουτοπία αλλά αξίζει να προσπαθήσει κανείς

Γκάντι Μοχάντας Καρμσάντ (1869 – 1948)

Ένα φιλόδοξο ιστορικό έπος εμπνευσμένο από το βίο του μεγάλου εθνικού ηγέτη της Ινδίας, το «Γκάντι», σε σκηνοθεσία Ρίτσαρντ Ατένμπορο ήταν η ταινία που σάρωσε τα Όσκαρ το 1982. Από τις έντεκα υποψηφιότητες που απέσπασε, κέρδισε τελικά οκτώ αγαλματίδια, μεταξύ των οποίων σκηνοθεσίας, φωτογραφίας, σεναρίου και Α’ ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του εξαιρετικού Μπεν Κίνγκσλεϊ, ενός ηθοποιού με ακραιφνώς θεατρικές καταβολές, ο οποίος με τη μορφή και τη στωική -σχεδόν υποτονική- ερμηνεία του σφράγισε για πάντα την ιστορική προσωπικότητα που υποδήθηκε. Το «Γκάντι» είχε όλα τα συστατικά μιας μεγάλης παραγωγής: θαυμάσιο καστ, τεχνική αρτιότητα, εντυπωσιακή φωτογραφία και άπειρους κομπάρσους. Κοντολογίς, ήταν ένα χορταστικό τρίωρο ταξίδι στη ζωή και τη φιλοσοφική θεώρηση του Μαχάτμα Γκάντι.

Το ειρηνιστικό μήνυμα της ταινίας, το οποίο εκφέρεται σε πολλά σημεία της με αφέλεια, μετέτρεψε την τελετή απονομής του 1982 σε μία βαρετή και μεγαλεπήβολη φιέστα στο όνομα της ειρήνης. Εάν προσθέσουμε και την ταινία του Κώστα Γαβρά «Αγνοούμενος», με θέμα τις βαρβαρότητες του καθεστώτος Πινοσέτ στη Χιλή, οπωσδήποτε οι απονομές του 1982 ήταν αφιερωμένες στις ιδέες της ειρήνης και της ελευθερίας. Αξιοσημείωτο είναι ότι το Στέιτ Ντιπάρτμεντ έκανε μήνυση εκείνη τη χρονιά στον Γαβρά, επειδή η ταινία του υπονοούσε την ανάμειξη της αμερικανικής κυβέρνησης στα θλιβερά πολιτικά γεγονότα στη Χιλή και τα φρικτά εγκλήματα του καθεστώτος Πινοσέτ εις βάρος χιλιάδων Χιλιανών πολιτών.

Εθνικός και θρησκευτικός απόστολος της Ινδίας. Γεννήθηκε στο Πορμπαντάρ της βορειοδυτικής Ινδίας. Απόκλήθηκε από τον λαό του «Μαχάτμα» δηλαδή Μεγάλη Ψυχή ή πατέρας «Papu». O πατέρας του αγωνιστής της ινδικής ελευθερίας ήταν πρωθυπουργός του μαχαραγιά του Προμπαντάρ. Ο Γκάντι ανατράφηκε με τις αρχές του Τζαϊνισμού, αίρεσης του Ινδουισμού . Σπούδασε δύο χρόνια στο πανεπιστήμιο του Αχμενταμπάντ και ύστερα πήγε για ευρύτερες νομικές σπουδές στο Λονδίνο, αφού πρώτα υποσχέθηκε στη μητέρα του πως πάντα θα παραμείνει ένας γνήσιος Ινδός.
Τό 1914 επιστρέφει στην Ινδία. Πίστευσε στίς υποσχέσεις τών Αγγλων οτι μεταπολεμικά ή Ινδία θά γίνη ανεξάρτητη καί γίνεται θερμός υποστηρικτής τους. Ενα εκατομμύριο Ινδοί στρατιώτες πήγαν στό Δυτικό Μέτωπο, οπου βρέθηκε καί ό ίδιος με σώμα νοσοκόμων. ΟΙ Αγγλοι αθέτησαν τις υποσχέσεις τους προς τόν Ινδικό λαό καί μετά τον πόλεμο συνέχισαν τήν αποικιακή διακυβέρνηση. Η λαϊκή αγανάκτηση έτεινε σέ εθνική επανάσταση. Ό Γκάντι αντιτίθεται στίς βίαιες μεθόδους γιά τήν ανεξαρτησία της Ινδίας και κηρύσσει τό 1919 τη Satyagraha, τήν παθητική αντίσταση (ακριβέστερα τήν «επιμονή μέ τήν αλήθεια»), πού στην πράξη οδηγεί στην πολιτική ανυπακοή. Αυτή ή τακτική γιά νά πετύχει χρειάζεται απόλυτη ενότητα.  «Ή ‘Αγγλία, έλεγε ό Γκάντι, μας εκμεταλλεύεται καί μας καταπιέζει. Πρέπει νά αποκτήσουμε τήν ανεξαρτησία μας. ‘Εμπρός, όλοι στον αγώνα. Αλλά μέ ήπιότητα καί χωρίς βιαιότητα. Μόνον έτσι θά νικήσουμε». Τόν Μάρτιο 1930 παρακινεί τους Ινδούς σέ πολιτική ανυπακοή χωρίς βιαιότητα, δίνοντας ό ίδιος τό παράδειγμα μέ τήν «πορεία τών μαρτύρων», τήν πορεία προς τή θάλασσα γιά τήν παραβίαση τού νόμου περί μονοπωλίου τού άλατος. Ήμερες βαδίζει προς τή θάλασσα ημίγυμνος, ξυπόλητος, αποφεύγοντας κάθε εκδήλωση βίας. Ή ανθρωπότητα μέ συγκίνηση παρακολουθεί τά γεγονότα. ‘Αλλά καί πάλι δεν κατορθώνει νά προλάβη τις ταραχές. Οι Αγγλοι πιάνουν αυτόν, τόν γιό του καί ολους τους ηγέτες τού Ινδικού κινήματος ανεξαρτησίας. ‘
Τό 1934 παραιτείται απο τηνν προεδρία τού ‘Εθνικού Κογκρέσσου της Ινδίας, αλλά μένει πάντα ό πνευματικός του ηγέτης. Ή κύρια προσπάθεια του στρέφεται στό πρόβλημα της βελτίωσης τών εξαθλιωμένων και περιφρονημένων παριών καί τήν αγροτική ανασυγκρότηση.
Κατά τόν Β’ Παγκόσμιο πόλεμο επιμένει σταθερά στό αίτημα της ανεξαρτησίας τής ‘Ινδίας, άλλα χωρίς νά έλθει  σε επαφή καί συνεργασία μέ τις Δυνάμεις τού Άξονα, όπως αντίθετα έκαναν ό Σάντρα Μπόζε καί άλλοι ηγέτες του Ινδικού εθνικισμού.  Ένώ ο μαθητής του Νεχρού, πού τόν διαδέχθηκε μετά τό 1942 στην αρχηγία του Κογκρέσσου, αναλάμβανε τήν κυβέρνηση της Ινδίας, ό Γκάντι ανέπτυσσε τήν συμφιλιωτική του προσπάθεια γιά την ειρηνική λύση τών διαφορών μεταξύ ‘Ινδών καί Μουσουλμάνων καί έπεφτε στίς 30 Ιανουαρίου νεκρός, δολοφονημένος από φανατικό ‘Ινδό αντίθετο στον χωρισμό τής ‘Ινδίας σέ Ίνδοστάν καί Πακιστάν.
Ο Γκάντι, γνήσιος ‘Ινδός, ανατολικός μυστικιστής επηρεασμένος από τόν Χριστιανισμό, μεγάλος πολιτικός καί θαρραλέος αγωνιστής, είναι μία μορφή άπό τις πιο δυσκολονόητες γιά τους Ευρωπαίους πού αγνοούν τήν πραγματική κατάσταση στην Ινδία καί τήν ψυχοσύνθεση τών Ινδών, Ινδουιστών καί Μουσουλμάνων, με τίς οξύτατες θρησκευτικές, κοινωνικές, οικονομικές καί κάθε είδους διακρίσεις, που υπέθαλπε καί ανέπτυσσε η  βρεταννική πολιτική τού «διαίρει καί βασίλευε».
Γι’αυτό και πολλοί δεν κατανόησαν σωστά τά κηρύγματα του και την προσφορά της πολιτικής του στον αγώνα γιά την ανεξαρτησία τής ‘Ινδίας και τήν ευημερία της χώρας αυτής.
«Ετσι όποιος επιμένει με την αλήθεια, χωρίς ποτέ να χρησιμοποιεί τή φυσική δύναμη, αποκτά ακατανίκητη ισχύ.
0ι θρησκευτικές και πολιτικο-κοινωνικές αρχές του Γκάντι, ή μέχρι αυταπάρνησης αγάπη του γιά τόν λαό, ή πραότητα, ηθικότητα και απλότητα της ζωής του, ή άκαμπτη θέληση του και ό ασταμάτητος εύστοχος αγώνας του για την ανεξαρτησία της Ινδίας συνήγειραν όλους τους ‘Ινδούς, ανεξάρτητα άπό θρησκευτικές, κοινωνικές, οικονομικές και άλλες διακρίσεις, γύρω από τόν μεγάλο ηγέτη, την «Μεγάλη Ψυχή», πού λατρεύθηκε και ακολουθήθηκε ώς θεός στον αγώνα γιά μία ελεύθερη πατρίδα.

Αυτό που κάνουμε στα δάση του κόσμου δεν είναι παρά μια αντανάκλαση καθρέφτη αυτού που κάνουμε στους εαυτούς μας και ο ένας στον άλλο.
Η γη παράγει αρκετά για να ικανοποιήσει τις ανάγκες κάθε ανθρώπου, όχι όμως την απληστία του.

Ο καθένας έχει δίκιο με τον τρόπο του, αλλά δεν είναι απίθανο όλοι να έχουν άδικο.

Πρέπει να είσαι η αλλαγή που εύχεσαι να δεις στον κόσμο.
Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν και μετά νικάς.

Τη στιγμή που ο σκλάβος αποφασίζει να μην είναι πια σκλάβος, οι αλυσίδες του σπάνε.

Το αισθάνομαι πως η πνευματική πρόοδος όντως απαιτεί, σε κάποιο στάδιο, πως πρέπει να σταματήσουμε να σκοτώνουμε τα συντροφικά μας πλάσματα για την ικανοποίηση των σωματικών μας γούστων.

Αν η μόρφωση δεν συνοδεύεται και από συμπόνια οχι απλά είναι άχρηστη, αλλά γίνεται και καταστροφική.


Οθφαλμός αντί οφθαλμού και θα καταλήξει όλος ο κόσμος τυφλός.

Αναμφίβολα… είναι μια κατηφόρα.

Αλλά και να γυρίζεις την παρειά …είναι μια ανηφοριά.

Ίσιος δρόμος δεν υπάρχει;  Ρωτάει η καμήλα και, εύστοχα   αναρωτιέται και απορά!

http://www.youtube.com/watch?v=mVwCeGxTN-A

Advertisements

13 Σχόλια »

  1. elzin said,

    Gandhi – His Triumph changed the World Forever

  2. ΚΛΕΙΩ said,

    Μπορεί να βασανίσουν το σώμα μου, να σπάσουν τα κόκκαλά μου, να έχουν ακόμη και το νεκρό μου σώμα, ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΜΟΥ.΄΄
    GHANDHI
    MAHATMA ΄΄THE GREAT SOUL΄΄ η μεγάλη ψυχή, το όνομα που του έδωσε ο λαός του.

    Οι γενιές που θαρθούν μετά βίας θα πιστέψουν ότι ένας τέτοιος άνθρωπος με σάρκα και αίμα περπάτησε πάνω σε αυτή την γή.

    ΑΛΒΕΡΤ ΑΙΝΣΤΑΙΝ

    • elzin said,

      Η γυναίκα του όμως, δεν είχε την ίδια γνώμη και μάλλον τον θεωρούσε ….άσπλαχνο άνθρωπο;)

  3. ΚΛΕΙΩ said,

    Αυτό δεν το ήξερα….
    Ισως να είχε το δίκιο της, γιατί δεν θα ήταν και εύκολο να τον μοιράζεται με 500.000.000 περίπου, κόσμο. Θα την παραμελούσε σίγουρα και δεν θα είχε ούτε τον χρόνο ούτε και την διάθεση να χορέψει μαζί της κανένα τανγκο υπό το φώς του φεγγαριού…. οπότε όπως καταλαβαίνεις θα έπεφτε κρεββατομουρμούρα…..
    Κάποιες γυναίκες δεν μπορούν να καταλάβουν τους GREAT MEN;)

  4. elzin said,

    Ίσως ήταν κάτι περισσότερο και λιγότερο από αυτό που φαινόταν;)
    Φέρθηκε με το γάντι στους αποικιοκράτες. Ήταν υπερβολικό. Μπορούσαν τόσα 500.000.000 Ινδοί να τους εκδιώξουν και όχι να τους ανεχθούν. Έπειθε τους Ινδούς για την μη βία ως προς τους Άγγλους αλλά δεν τους εμπόδισε για την μη βία μεταξύ τους που σφαζόταν. Και αποδείχθηκε αρκετά «βίαιος» και άκαρδος με την γυναίκα του αρνούμενος να κάνει έρωτα μαζί της. Κανείς δεν μπορεί να είναι στο απυράβλητο και να σκεφτόμαστε όλο το γεγονός πάντα απ όλες τις πλευρές.. Οι μικρές λεπτoμέρειες προδίδουν μια καλοφτιαγμένη περσόνα και μάσκα.
    Στον βαθμό που τους εξυπηρετούσε, οι αδίστακτοί ληστές, οι Άγγλοι, τον ανέδειξαν εθνοπατέρα και τον άφηναν να επηρεάζει το πλήθος.
    Όταν δεν τους συνέφερε, τον περιέφεραν σαν μια γραφική σκελετωμένη και νηστική και ξαπλωμένη φιγούρα που δεν την άκουγε κανείς.
    Οι Ινδοί μπορούσαν να είχαν λύσει μια και έξω τους λογαριασμούς τους με τους ολιγάριθμους κατακτητές τους και όχι να τους υποστούν με ανανεωμένη έκδοση.
    Με το ευθύ και ίσο δρόμο. Πολύ ανηφόρα τράβηξαν και τραβούν άδικα εξ αιτίας της θρησκείας τους και της νοοτροπίας τους.

  5. ΚΛΕΙΩ said,

    Πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και τις πολύ δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν τότε.
    Πήγε στην Νότιο Αφρική, ήρθε αντιμέτωπος με την φρικτή πραγματικότητα
    του Απαρτχαιντ, πολιτικοποιήθηκε ήθελε να βοηθήσει του συμπατριώτες του και φυλακίστηκε πολλές φορές.
    Ταξίδεψε σε όλη την Ινδία για να βλέπει από κοντά και να ενημερώνεται για τα προβλήματα της χώρας του, και το κίνημα ανεξαρτησίας επεκτάθηκε παντού με το αποτέλεσμα της σφαγής του Αμριτσάρ.
    Στην άρνησή του για τη χρήση βίας έναντι των καταπιεστών επηρεάστηκε, όπως ο ίδιος έλεγε, από τη διδασκαλία του Ιησού Χριστού (είχε ενθουσιαστεί με την Καινή Διαθήκη) και τον Αμερικανό συγγραφέα Χένρι Θορό, ο οποίος είχε γράψει ένα δοκίμιο για την πολιτική ανυπακοή και τον Ρώσο συγγραφέα Λέοντα Τολστοι.
    Πάντως από τον Γκάντι επηρεάστηκε και ο Μάρτιν Λούθηρ Κινγκ, και υιοθέτησε την μέθοδο παθητικής αντίστασης έναντι των καταπιεστών.
    Τώρα αν εξασκούσε βία στην γυναίκα του ,ήταν απαράδεκτος, τώρα για το άλλο δεν ξέρω… είχε τόσα στο μιαλό του ο άνθρωπος …και ετσι όπως τον βλέπω μπορεί να μην μπορούσε κιόλας, ή είχε θρησκευτικούς λόγους, τι να πώ…..

  6. elzin said,

    Πρέπει να λαμβάνουμε ύπ ΄όψιν και τις συνθήκες και τις ιστορικές αναγκαιότητες με αξιολογική ουδετερότητα. Δεν νομίζω πως ήταν βίαιος με αυτό τον τρόπο στην γυναίκα του. Ίσως να παρέμεινε με μια γυναίκα που δεν ήθελε και το γεγονός αυτό είναι βίαια ψυχολογικά από μόνο του.
    Δυστυχώς οι χριστιανικές διδασκαλίες έχουν πάρει πολύ κόσμο στον λαιμό τους.
    Ο μωσαϊκός νόμος δεν άφησε μάτι για μάτι και ο χριστιανικός κατέστρεψε τα μάγουλα των ανθρώπων. Κέρδισε όμως η εβραική παγκοσμιοποίηση και αυτός ήταν ο στόχος.
    Καμιά φορά και «οι μεγάλοι δάσκαλοι» αποδεικνύονται επίορκοι με πολλές αδυναμίες. Όταν το κατάλαβε ο Μάλκομ χ αυτό, για τον δικό του, ήταν αργά.

    Malcolm X Trailer

  7. ΚΛΕΙΩ said,

    Πάντα μου άρεσαν οι βιογραφίες . Να εξετάζω πως έζησαν κάποιοι άνθρωποι , με τα λάθη τους τις αδυναμίες τους, τις αποφάσεις τους και μαθαίνει κανείς πολλά μέσα απο αυτές.
    Οι θρησκείες αποδεικνύεται ότι καταστρέφουν τα μυαλά των ανθρώπων ακόμη και των αξιόλογων.
    Τελικά να ισχύει ότι πίσω από έναν μεγάλο άνδρα κρύβεται πάντα μία σπουδαία γυναίκα;;;

  8. elzin said,

    Τελικά αν ισχύει αυτό, οδηγούμαστε στο θλιβερό συμπέρασμα πως ελάχιστοι υπήρξαν οι πραγματικά μεγάλοι άνδρες στην ιστορία,
    αφού απουσίαζαν οι σπουδαίες γυναίκες από κοντά τους.
    Οι θρησκείες ποντάρουν στο φόβο του θανάτου και έχουν στα χέρια τους την μεταφυσική γνώση. Εκεί βρίσκεται η δύναμη τους. Δεν μπορούμε να τις υποτιμήσουμε. Οι περισσότεροι άνθρωποι αγνοούν τον τρόπο με τον οποίο τους χειρίζονται οι θρησκείες, είτε τις πιστεύουν τυφλά είτε τις απορρίπτουν τελείως.
    Οι βιογραφίες προσώπων είναι πολύ διδακτικές γιατί ανασκοπώντας την ζωή τους μαθαίνεις πολλά από τα λάθη τους και τις επιλογές τους.
    Μαζί με την ίδια την ζωή και την ιστορία, είναι ο καλύτερος δάσκαλος του ανθρώπου για να μη παγιδευτεί σε καμιά αυθεντία θεού ή ανθρώπου.

  9. ΚΛΕΙΩ said,

    Οι περισσότεροι τελικά από αυτούς τους μεγάλους άνδρες της ιστορίας δεν είχαν μία σπουδαία γυναίκα μαζί τους και δεν ήταν και ερωτευμενοι μαζίτης γι΄αυτό ίσως δεν τα κατάφεραν, ενώ ξεκίνησαν με τις καλύτερες προοπτικές.

  10. elzin said,

    Ο έρωτας είναι υπό διωγμό σε μία εξουσιαστική κοινωνία ανθρώπων και η φώτιση παραμένει ανδρική υπόθεση τελείως παράλογα. Οι γυναίκες χρησιμοποιούνται σαν αναγκαίο όργανο αναπαραγωγής και σαν φθηνό σκεύος ηδονής.
    Γιατί δεν έχουμε διδασκάλισσες και μιλάμε πάντα για διδασκάλους;
    Είναι ένα κρίσιμο ερώτημα!

  11. ΚΛΕΙΩ said,

    Αυτό με έχει απασχολήσει πολύ, που βρίσκεται η γυναίκα σήμερα. Βλέπουμε γυναίκες στην εξουσία υιοθετώντας τον ανδρικό τρόπο εξέλιξης. Γυναίκες σε διευθυντικές θέσεις, φορώντας ανδρικά κουστούμια και με το πούρο στο χέρι, λέγοντας οι πιο πολλές ο άνδρας της ζωής μου είμαι εγώ.
    Από την άλλη έχουμε γυναίκες που έχουν αφιερωθεί στα παιδιά τους, νοιώθοντας καταξιωμένες μόνο από αυτό, και αν ο γάμος τους βρίσκεται σε τέλμα, τα παιδιά τους είναι η μόνη διέξοδος και πηγή νοήματος της ζωής τους.
    Και έχουμε και μία άλλη κατηγορία , τις γυναίκες που τις ενδιαφέρει μόνο η εμφάνισή τους. Σε΄αυτή επενδύουν όλες τους τις προσδοκίες και τα συναισθήματα τους. Την χρησιμοποιούν , την προβάλλουν με όλους τους τρόπους, σαν όχημα για να εκπληρώσουν τα όνειρά τους για μία ΄΄ καλύτερη΄΄ ζωή, ή συμμετέχουν σε ένα ατέλειωτο ερωτικό παιχνίδι αυταρέσκειας και ηδονισμού.
    Πόσο μπορεί μια γυναίκα να σταθεί και να επιβληθεί σε έναν ρόλο διδασκάλισσας, σαν την Υπατία, στην κοινωνία μας. Σίγουρα δεν θα της σχίσουν το δέρμα αλλά θα έχει να αντιμετωπίσει την καχυποψία , την εχθρικότητα και τον χλευασμό. Εκτός αυτού θα πρέπει να αναμετρηθεί και με τις δικές της συναισθηματικές εξάρσεις, αδιέξοδα, και μοναξιά.
    Ποιος άνδρας ισότιμός της θα βρεθεί να της κρατήσει το χέρι…..

  12. elzin said,

    Και οι άνδρες και οι γυναίκες είναι χωρίς ταυτότητα, χαμένοι σε μια μετάφραση, μόνοι και ερημικοί, σε βρώμικα παλάτια και αφιλόξενα νησιά, ακόμη και αν νομίζουν πως έχουν ανθρώπους γύρω τους, έχουν την ψευδαίσθηση της συντροφιάς γιατί δεν υπάρχει ευφυής συνεργασία, αυτοπειθαρχία, γνώση και αυτογνωσία.
    Το ίσο και όμοιο δεν είναι το ίδιο με το ίσο και διαφορετικό.

    Οι γυναίκες όταν δεν κάνουν τα χατίρια των ανδρών κακομαθαίνοντας τους στα εύκολα, προσπαθούν να τους μοιάσουν βιάζοντας την ίδια την φύση τους και κάνοντας τους την ζωή δύσκολη.
    Οι άνδρες όταν δεν τις χρησιμοποιούν χρησιμοθηρικώς, καταλήγουν μπούληδες σερνόμενοι από την μύτη και εκτιμώμενοι αντιστρόφως ανάλογα.
    Για να κερδίσεις, να κατανοήσεις και να κατακτήσεις μια Υπατία και να σταθείς άξιος και ισότιμος δίπλα της, χρειάζεται να περπατήσεις και να γνωρίσεις όλο το σύμπαν και τον κόσμο.
    Είναι αναμφίβολα μια δύσκολη διαδρομή. Οι περισσότεροι άνδρες χάνονται σε αυτήν και οι Υπατίες δολοφονούνται άγρια και εξοντώνονται μαζί με τα παιδιά.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: